BUNKfACE record


Bunkface bersama cewek2.
BUNKFACE





Kumpulan pop-punk remaja terhangat negara ini lawan tauke ke? Bukan apa, sebagai nama yang terhangat di dalam roster tersebut, tentulah Bunkface lebih disambut oleh industri berbanding rakan-rakan selabel yang lain, termasuk Reshmonu sendiri, pengasas RRecords dan juga bekas calon AIM, kerana beliau kurang aktif sejak kebelakangan ini.

Jurang populariti di antara Bunkface dan artis-artis lain mungkin melihat perhatian yang diberi label tak serata. Apa cerita Resh?

Jelasan tauke besar RRecords itu: “Ya! Memang Bunkface hangat malah mereka yang berpotensi sekali untuk mara ke Hollywood ataupun ke mana-mana ‘entertainment hub’ di luar negara. Itu sebabnya saya ambil mereka untuk label baru saya ini.

“Akan tetapi, gambaran lebih besar adalah untuk mengimbangi populariti dan daya tarikan Bunkface dengan artis-artis lain yang membawa personaliti, gaya dan bunyi yang lain-lain yang cukup menarik dengan cara mereka tersendiri, untuk menawan pendengar yang berlainan ‘taste’. Semua ada – semua citarasa ‘urban’ diketengahkan, dan di RRecords kami memang berfalsafah sebagai sebuah label ‘urban’.”

dipetik dan digubah dari : gua.com.my

0 comments: